سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم 


طبق توافق 1+5  ایران به حق هسته ای خود رسید ... 

1- رآکتور اراک با افتخار تعطیل میشود.

2- ایران اجازه ی بازفرآوری پلوتونیوم (مرحله ی پایانی چرخه ی سوخت) را با افتخار  ندارد.

3- ایران باید 50 درصد از سانتریفیوژهای نصب شده در نطنز و 75 درصد سانتریفیوژهای نصب شده در فردو را با افتخار از کار بیاندازد.

4- ایران غنی‌سازی بالاتر از 5 درصد را با افتخار  متوقف میکند و پیشرفتهای فنی اش را در این زمینه کاملا تعطیل می کند. همچنین ذخایر اورانیوم با غنای پای...ین 3/5 درصد خود را با افتخار  افزایش ندهد.

5- بخش اعظم رژیم تحریم‌ها از جمله تحریم‌های کلیدی نفت، بانکداری و مالی در جای خود با افتخار  باقی می‌ماند و لغو نخواهند شد.

6- ایران به طور کلی حدود 7 میلیارد دلار از دارایی های بلوکه شده اش را دریافت خواهد کرد.(این رقم فقط به اندازه ی پرداخت دو ماه یارانه ی نقدی مردم است). یعنی دسترسی به بخش اعظم دارایی‌های خارجی ایران که حدود 100 میلیارد دلار است  با افتخار به واسطه‌ تحریم‌ها امکان‌پذیر نیست یا محدود است.

7- در شش ماه آینده فروش نفت خام ایران نمی‌تواند افزایش یابد. فقط تحریم نفتی بیش از آنچه که هست با افتخار  افزایش نمی یابد.


دسترسی روزانه به نطنز و فردو با افتخار  در اختیار بازرسان آژانس قرار داده شده. این دسترسی به بازرسان اجازه می‌دهد که تصاویر دوربین‌های امنیتی را بررسی کنند تا از نظارت جامع مطمئن شوند. این دسترسی اجازه‌ شفافیت بیشتر در زمینه‌ غنی‌سازی را در این سایت‌ها می‌دهد و زمان تشخیص هرگونه خودداری از پایبندی (نسبت به تعهدات) کوتاه‌تر می‌کند.  
  و دیگر لازم نیست جاسوسان سیا خود را به زحمت بیاندازند می توانند از خانه شان تمام فعالیت های ما را با افتخار رصد کنند و برای ترور هایشان هم کمتر به زحمت می افتند و خرابکاریهایی که قرار است انجام بدهند نظم و سامان بیشتری می یابد ...
بر همه ملت ایران با افتخار تبریک   می گوییم .وااااای



تاریخ : سه شنبه 92/9/5 | 2:44 عصر | نویسنده : a | نظر

  • فرش
  • راکت
  • قالب وبلاگ