سفارش تبلیغ
صبا ویژن

    امام زمان (عج) به محمد علی فشندی فرمودند: شیعیان ما به اندازه اب خوردنی ما را نمی خواهند اگر بخواهند دعا میکنند و فرج ما میرسد .

کتاب شیفتگان حضرت مهدی علیه السلام جلد 1 صفحه 155

 

       در حدیث نورانی امده است که امام صادق به این مطلب اشاره فرمودند : به خاطر محرومیتی که رخ داده بود و قرار بود بنی اسراییل 400 سال محروم از حیات معنوی شوند و این گونه مورد عذاب الهی قرار گیرند البته ارسال رسولان به مکانهای دیگر وجود داشت ولی بنی اسراییل از این نعمت الهی ( نبوت و ولایت ) محروم بودند انها پس از گذشت 230 سال وقتی که طولانی شدن نبود پیامبر  را احساس کردند 40 روز با ناله و گریه فراوان از درگاه خداوند کریم طلب فرج کردند به همین علت خداوند مهربان 170 سال باقی مانده از این عذاب را عفو فرمود امام در ادامه داستان نکته مهمی را به ما یاد اوری میفرمایند : اگر شما هم این گونه رفتار کنید خداوند فرج ما را میرساند ولی اگر این کار را انجام ندهید این زمان انتظار تا پایان ادامه می یابد.

 

....... و مهدی جان کاش می امدی ... ولی افسوس از شرمندگی که اگر ایی چگونه بر رخسارت تاب نگاه کردن خواهیم داشت از این همه گناه و معصیت هر روزه مان...کاش بودی و دست نوازشگرت بر سر ما بود ... میدانم که هستی و هنوز دست نوازشگرت بر سر ماست که اگر چنین نبود به تاوان  معصییت های هر روزهمان در بلای بیشتری گرفتار بودیم و میدانم که تو هستی و ما نیستیم  ... مهدی جان دل تنگ توییم

      خدایا هر روز که میگذرد در پیچ و خم زندگی گرفتار تر   و نامه اعمال گناه الوده تر ...

      خدایا این جان بدون حضور مهدی تو جان نیست که مرده ای است متحرک ... 

      خدایا جانی که فدای مهدی تو نشود چه فایده از نفس کشیدنش...

      خدایا بستان این جان را اگر مهدی نیاید .

 

                                 اللهم عجل لولیک الفرج




تاریخ : جمعه 87/5/11 | 2:30 صبح | نویسنده : a | نظر

  • فرش
  • راکت
  • قالب وبلاگ